Thursday, March 13, 2014

Assalamualaikum....

Dah lama tak masuk blog nih.....dah bersarang dah pon.....hehe

Tahun 2013 adalah tahun yang bz buat aku...mana nak siapkan projek paper untuk final semester UiTM dan pada masa yang sama...alahan mengandung anak yang ke-4. Alhamdullilah....semuanya dapat dilalui dengan lancar & penuh sabar.... Dari awal mengandung sampai berpantang...kali ini...aku mengambil set hamil Shaklee dan set pantang Shaklee....memang best...

Tahun 2014 ni....seboleh-bolehnya....dengan izin Allah, aku nak berjaya dalam apa yang aku usahakan... In shaa Allah... Dan alhamdullilah....projek paper UiTM, aku berkorban masa...tenaga dan juga budget utk siapkan projek paper membuahkan hasil... Tahun 2014...aku telah menamatkan pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda (Kewangan) setelah 6 tahun mengikuti pengajian di UiTM. Gembira tak terkata dah...hehe. Tunggu UiTM hantar borang untuk konvo je nih...tak sabar nak pakai jubah konvo untuk kali ke-2....kali pertama time diploma KPM dulu...

Dan...yang paling manis....26.02.2014....aku selamat melahirkan anak ke-4.. baby girl pukul 6.36am kat Hospital Pusrawi... Dah ada 3 org putera....kali ni dapat pula puteri sulung.. Dan nama si puteri ni dipilih oleh suami ku...hehehe....dia memang excited dapat baby girl nih...nama pon special sikit..
Nama baby girl ku... Nur Irine Adliyya. Semoga Nur Irine Adliyya menjadi anak yg solehah....Aamiin...








Syukur dengan segala nikmat & rezeki Allah..... :)

No comments:

Post a Comment