Saturday, March 16, 2013

Hadiah untuk anak tersayang..Anak lebih sihat, cergas dan pintar

Assalamualaikum...

Anak-anakku...Irfan dan Irsyad...mereka ni memang aktif. Irfan - 7 tahun...pagi sekolah kebangsaan...petang pula pergi sekolah agama...seminggu 2 kali pergi latihan taekwando pula. Kesian pula tengok dia....penat dan letih. Irsyad - 5 tahun...walaupon dia baru tadika..tapi dia menggunakan tenaga yang banyak....sbb dia ni lagi la aktif dari abang dia...suka buat aksi2 lasak...hehehe.. Isyraf - 1 tahun+...hurm...bole tahan jugak..asyik nak "mengemas" dapur dan bilik tidur...bila dia habis mengemas tu...mau fengsan tengok....hahaha...macam-macam ragam...tapi itulah penyeri hidup kita....betul tak..?

Sebagai ibubapa....kita inginkan yang terbaik untuk anak2 kita...dari keperluan harian...sekolah..pendidikan...kita cari yang terbaik... Mengapa tidak kita laburkan sedikit wang kita untuk berikan anak2 kita supplemen terbaik juga... Supplement Shaklee terbaik untuk tumbesaran anak dan juga perkembangan daya ingatan mereka malah memelihara kesihatan mereka.. 

Jom tengok supplemen Shaklee yang paling sesuai untuk kanak-kanak ialah :

SET M - Mealshakes & Omega Guard

Manfaatnya:

Mealshakes :
- Nutrisi lengkap untuk anak anda. Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang perlu dlm tubuh badan.
- Membantu tumbersan anak anda dimana mealshake mengandungi asid folik, kaya dengan kalsium dan magnesium yg penting untuk membina tulang-tulang dan sel-sel utk membesar.
- Rasa yang sedap dan lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.

Omega Guard :
- Shaklee Different : Minyak Ikan TERBAIK dan PALING TULEN. Mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak OMEGA 3 SEMULAJADI termasuk EPA, DHA, ALA dan byk lagi.
- Membantu perkembangan memori anak anda - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina.
- DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.

Berminat dengan supplemen Shaklee..?

Konsultasi PERCUMA akan juga diberikan..

Jom PM/sms/WhatApps saya utk HARGA ISTIMEWA.. 



Independent Distributor Shaklee
Fisya Halit - 010-3666991
SID : 888138

No comments:

Post a Comment